Aptus.pl
Zapytanie ofertowe
Zobacz też:

Zarządzanie zasobami

Dział obsługi klienta niejednokrotnie korzysta w swojej pracy z różnych zasobów firmy, które są do dyspozycji całego zespołu pracowników. Takim zasobem może być laptop, rzutnik, samochód służbowy czy też salka konferencyjna. Nierzadko może dojść do sytuacji, w której więcej niż jedna osoba będzie chciała skorzystać z danego zasobu w tym samym czasie. Jedynym rozwiązaniem, zapobiegającym takim sytuacjom konfliktowym, jest korzystanie z systemu planowania dostępności zasobów.

Dominus CRM zapewnia możliwość blokowania dostępności zasobów przez danego użytkownika w wybranym przez niego okresie czasu. Dzięki temu zarezerwowany zasób staje się niedostępny dla innych użytkowników na czas blokady.

Dostępność każdego z zasobów można wyświetlić w formie kalendarza z zaznaczonymi godzinami rezerwacji. Dzięki temu pracownik może np. zaplanować spotkanie z klientem będąc pewnym, że w określonym czasie będzie mógł skorzystać z określonej sali konferencyjnej.

 

Polityka prywatności

Copyright © 2009 Aptus.pl Sp. z o.o. Sp.k.

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu (dysku) użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ czytaj więcej ].