Aptus.pl
Zapytanie ofertowe
Zobacz też:

Komunikacja między użytkownikami

Dominus CRM zapewnia dwa mechanizmy komunikacji między użytkownikami. Pierwszym jest możliwość przekazywania obsługi wątków zdarzeń innemu użytkownikowi. W przypadku, gdy dany pracownik wyjeżdża na urlop bądź z innych przyczyn przez określony czas nie będzie zajmował się obsługą konkretnego kontrahenta, istnieje możliwość przekazania innej osobie prowadzenia wybranej sprawy. Od tego momentu wskazany inny użytkownik będzie widział na liście zleconych zadań wątek danego klienta i będzie wprowadzał kolejne zdarzenia z nim związane. W dowolnym momencie sprawa może zostać przekazana z powrotem do użytkownika, który pierwotnie ją prowadził (np. gdy dany pracownik powróci z urlopu).

Drugim mechanizmem komunikacji między użytkownikami jest możliwość wysyłania poprzez system wiadomości tekstowych wraz z załącznikami. Adresatem może być wybrany użytkownik bądź cała grupa użytkowników. Zasada działania jest podobna do tradycyjnej poczty elektronicznej, jednakże w tym przypadku wszystkie wysłane wiadomości zostają zapisane w bazie danych systemu. Do wysyłki nie jest wykorzystywany program pocztowy. Każdą wiadomość można w późniejszym terminie odszukać w systemie.

 

Polityka prywatności

Copyright © 2009 Aptus.pl Sp. z o.o. Sp.k.

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu (dysku) użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ czytaj więcej ].