Aptus.pl
Zapytanie ofertowe
Zobacz też:

Baza kontrahentów

Podstawowym elementem systemu CRM jest baza kontrahentów (aktualnych i potencjalnych). Jest ona tworzona na bieżąco przez osoby korzystające z systemu w trakcie, gdy nawiązują oni coraz więcej nowych kontaktów. Dane wykorzystywane są zarówno przez osoby je wprowadzające, jak i przez innych użytkowników systemu.

Każdemu kontrahentowi może być przypisanych wiele danych (osób) kontaktowych. Jest to szczególnie istotne w przypadku większych podmiotów, gdy wymagane są kontakty z różnymi osobami, z różnych działów. Wybrany kontakt może być oznaczony jako kontakt domyślny (np. kierownik działu z którym najczęściej się kontaktujemy).

Kontrahentów można grupować tworząc np. kategorie “Klienci polscy”, “Klienci zagraniczni”, itp.

Dla kontrahentów istnieje ponadto możliwość zdefiniowania dowolnej liczby słowników, czyli odrębnych grup kategorii, które ułatwiają segregację i wyszukiwanie podmiotów. Takim słownikiem może być np. “Wiarygodność”, która może przyjmować wartości “Wysoka”, “Średnia”, “Niska”. Można dzięki temu pogrupować bazę klientów według dowolnej liczby kryteriów. Osobne słowniki można definiować również dla kontaktów kontrahentów.

 

Polityka prywatności

Copyright © 2009 Aptus.pl Sp. z o.o. Sp.k.

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu (dysku) użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ czytaj więcej ].